Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Влезнала ми е пак една муха в главата и да попитам вас как стоят нещата?На 3.0 ключа с който паля,отключвам и заключвам е сгъваем(правен е,не от мен и е с три копчета) искам и един от резервните да го преправя на сгъваем,как става номера с имото обучението и всичко там което трябва?Самата заготовка за сгъваемия ключ от къде да го купя?

    Comment


    • Отиваш при ключар и питаш. По принцип имото не е трудно да се направи чип за него, доколкото знам обаче да ти направят ключа да отключва дистанционно оригиналното централно на колата май е доста трудно или направо няма как. Поне на мен ми казаха да си търся от официален представител.
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

      Comment


      • Аз всъшност нямам идея дали моето централно е оригинално,защото мигачите не светят при отключване,заключване пък и този ключ е правен.На дизеловата ми 166-ца при отключване,заключване мигачите светят,но там сгъваемит ключ е оригинален.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
          Аз всъшност нямам идея дали моето централно е оригинално,защото мигачите не светят при отключване,заключване пък и този ключ е правен.На дизеловата ми 166-ца при отключване,заключване мигачите светят,но там сгъваемит ключ е оригинален.
          Твърде вероятно е да е така, както предполагаш, защото когато колата беше още собственост на Ради, оригиналният приемник за централното не работеше и вероятно са присадили друг.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Тоест Любо,как ще стане тази операция която съм замислил?А мигачите как мога да ги направя да светят при отключване,заключване?

            Comment


            • За ключа най-добре се консултирай с някой ключар. Мигачите лесно могат да се направят да мигат, но по веднъж и при отключване и при заключване. Бях обяснявал на друг колега, който не знам докъде ги докара нещата. Накратко трябва да се изтеглят 2 проводника от буксата на задна лява врата до акумулатора и да се свържат там към релето.
              Ако държиш да мигат както оригинално (веднъж при заключване и 2 пъти при отключване) , нещата са малко по-сложни.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Не и по един път ме устройва,най вероятно ти досаждам,но я дай инфо от коя букса на задна лява врата и към кое реле да се вържат?

                Comment


                • Ето тук e това, което трябва да направиш.

                  Релето се намира зад акумулатора (кафяво или сиво на цвят). Там няма друго реле и не може да го объркаш.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Покрай новата кола имам още въпросчета. Как работи меморито на седалките.


                    Поздрави.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                    Comment


                    • Наместваш си седалката на желаната позиция, след което натискаш едновременно МЕМ и 1, 2, или 3
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • Мерси.
                        алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                        алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                        Comment


                        • Айде да попитам вас,предлагат ми една Spaider със скъсан ангренажен ремък на цена която си е направо като подарък,освен водачи,16 броя клапани,гумички за клапаните и разбирасе ангренажния комплект друго на първо четене ще ми трябва ли?Или ако евентуално я взема да отварям и от долу за основни,биелни и сегменти,мотора е 2.0 16V Т.S

                          Comment


                          • Бутала, мотовилки, всичко може.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Смяташ едни 1000 - 1500 лв за ремонт или смяна на мотор в най-тежката ситуация и преценяваш.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                                Айде да попитам вас,предлагат ми една Spaider със скъсан ангренажен ремък на цена която си е направо като подарък,освен водачи,16 броя клапани,гумички за клапаните и разбирасе ангренажния комплект друго на първо четене ще ми трябва ли?Или ако евентуално я взема да отварям и от долу за основни,биелни и сегменти,мотора е 2.0 16V Т.S
                                Докато не отхлупиш главата няма как да разбереш. Може да се размине с няколко припаднали клапана, може да има и поражения по бутала и цилиндри. То така или иначе е хубаво да извадиш буталата и всичко да се замери.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X